Lite strunt

Gud, idag repade inför genrepet. Det gick hyfsat. AJ!! Shit, mitt öra. Har gått utan örhänget ett tag nu, det bara högg till i örat som om någon högg av det...
Jaja, det gick bra på repet. Imorgon ska vi rodda och köra genrep. Det kommer säkert gå bra. Ikväll ska jag och mamma träna, jag har inte tränat sen i onsdags. Det var fett länge sen.
Imorgon ska vi ha en bokpresentation om någon bok vi har läst. Jag vet inte ens vilken bok jag ska berätta om.
Nu ska jag byta om och börja skriva lite på min recension.
Ha det super, puss puss






 Idag på idrotten, vi körde spökboll.
 Gustav och Daniel är en trogen publik, men vilket lag hejar de på?? Det är den stora frågan...

Kommentarer
Postat av: Ina

omg, kolla första bilden.

Jag är med på den!! xD<3

2009-05-03 @ 19:35:29
URL: http://inapalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0