Landet

Ha ha, igår klippte jag mig. Det blev såå fint! I Love It!
Efter att jag hade klippt mig åkte jag och Moa hem och sen åkte jag till mormor och vi gick och fikade på Café Calma.
Vi mötte mamma och pappa i centrum. Dom handlade värsta påskmaten. Idag åker vi till landet! Vi ska sätta upp studsmattan och sen på fredag kommer mormor, Mattias och Jonas ut till oss. Bonden nära oss har fått nio lammungar. Ska fota och lägga ut en bild eller två när jag kommer hem. Vi har inget internet där uppe. Det ligger typ mitt i skogen.
Jag hittade en låt som är såå himla bra. Broken Strings med James Morrison och Nelly Furtado.


Glad påsk allihop!
                                        puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0